En dag i Ciutadella

Hej allihopa! 😀
Nu har jag nyss suttit och skrivit klart atta texter inför v.22 pĂ„ Service & Co's facebook sidor. VĂ€dret idag Ă€r ganska molnigt sĂ„ jag va ute pĂ„ en löprunda pĂ„ 5,2 km innan jag satta mig vid datorn. Idag har jag och Emilia varit lediga sĂ„ vi tog bussen till Cituadella och shoppade lite. Nu tĂ€nker ni att vi shoppade jĂ€tte mycket, men nej. Bara nödvĂ€ndiga saker.. sĂ„ som klocka, underklĂ€der osv. Jag hade velat köpa sĂ„ mycket olika grejer men fĂ„r handla med mĂ„tta nĂ€r man inte blir rik pĂ„ detta jobbet direkt. Men ska Ă€ndĂ„ försöka spara sĂ„ mycket om jag kan. Vissa mĂ„nader kommer man nog kunna spara litegrann iaf, dĂ„ vĂ„ran lilla ö hĂ€r inte Ă€r en partyö direkt. SĂ„ man behöver inte lĂ€gga massa pengar pĂ„ sĂ„dan trams ute 😉 Jag har lĂ€rt mig att sĂ€lja utflykter och jag sĂ„lde mĂ„nga utflykter förra veckan sĂ„ det Ă€r bra fĂ„r vĂ„rt team. Nordiska mĂ€nniskor Ă€r svĂ„rare att sĂ€lja till Ă€n andra sĂ€ger alla, och det kan jag hĂ„lla med om men det Ă€r bara att försöka sĂ„ mycket man kan.
 
Well, annars leker livet. Tiden gĂ„r sĂ„ fruktansvĂ€rt fort hĂ€r nere. Om 1 vecka Ă€r vi inne i juni? och dĂ„ drar högsĂ€songen igĂ„ng. och i slutet pĂ„ juni kommer vi ha fest för att fira att mitten av sĂ€songen har gĂ„tt? Alla pĂ„ tui i Menorca ska medverka pĂ„ denna. 😏 Jag har inte reflekterat över att jag inte har hunnit prata med sĂ„ mĂ„nga i min familj och vĂ€nner dĂ€r hemma, och jag ber om ursĂ€kt. Men det sĂ€ger bara poff sedan Ă€r det dags att sova inför nĂ€sta dag. Ska försöka bli bĂ€ttre och ringa runt nĂ„gon dag 😘
 
Imorgon ska jag & Emilia ivĂ€g och studera en utflykt. "SW cruise" vilket innebĂ€r att vi kommer befinna oss pĂ„ en bĂ„t hela dagen och besöka massa olika vackra strĂ€nder. SĂ„ jag hoppas vĂ€dret kommer bli bra sĂ„ vi kan sitta och sola litegrann pĂ„ bĂ„ten. Sedan Ă€r det ny transferdag pĂ„ torsdag vilket innebĂ€r fulltupp tills lördag morgon 😎 
Nu ska jag nog gĂ„ ner pĂ„ mitt rum och kolla pĂ„ netflix en stund, för idag hĂ€nder det inte mycket mer innan det Ă€r dags att sova. Tror vĂ„r buss till utflykten gĂ„r ganska tidigt imorgon, sĂ„ det blir vĂ€l en tidig kvĂ€ll. Jag ska försöka uppdatera igen nĂ€r jag fĂ„r tid. 😃
Kram.
 
 
Â