Tisdag 29/1

Godmorgon! 😃
Idag gick jag upp med tuppen för att börja mitt frukostpass pĂ„ Edelwisse kl 06,30. Jag jobbar bara till kl 14, och dĂ€r efter blir det gymmet. đŸ’ȘđŸŒđŸ˜‰ Japp, det kĂ€nns mycket bĂ€ttre nu nĂ€r jag har gymmat 3 dagar i rad. Det syns sĂ€kert inte, men det kĂ€nns bĂ€ttre i kroppen och huvudet. 

Det kanske ni fĂ„r rĂ€kna med att det kan dyka upp lite sĂ„dan med, för jag Ă€t ju inte mer Ă€n mĂ€nniska sĂ„klart. Men ska försöka fokusera pĂ„ mina resor sĂ„klart. Vill mest bara förklara sĂ„ ni inte blir frustrerade om det dyker upp nĂ„got inlĂ€gg om Ă„ngest eller hur jag mĂ„r. Det mĂ„ste jag kunna fĂ„ skriva om ibland för att lĂ€tta pĂ„ trycket i mitt huvud, oki? đŸ€—

Men nu Ă€r jag inne pĂ„ min andra vecka hĂ€r pĂ„ jobbet och börjar verkligen fĂ„ in rĂ€tt knyck pĂ„ mina arbetsuppgifter. Har till och med fĂ„tt beröm för min stĂ€dning 😉 det ni! Jag har Ă€nnu inte stĂ„tt pĂ„ skidor, men det kommer inom tid. 

Jag, frida, Vendela & Samuel pratade om att Ă„ka till insbruck för att kolla lite & gĂ„ pĂ„ primemark nĂ€sta vecka. đŸ˜ƒđŸ˜‡ SĂ„ det kommer bli en rolig liten utflykt. PĂ„ fredag blir det antagligen afterski pĂ„ Mooserwirt, det Ă€r en klassiker har jag lĂ€rt mig 😉

Nu mĂ„ste jag fortsĂ€tta jobba. 
Vi hörs 😊

(null)

(null)


#1 / / Kentmadde:

Ja njut nu :)